Čo ponúkame
- psychologickú a špeciálnopedagogickú diagnostiku, poradenstvo, terapiu a reedukáciu
- depistážne vyšetrenia
- starostlivosť o deti a žiakov s intelektovým nadaním
- starostlivosť o deti a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami
- spoluprácu pri výbere žiakov do jazykových tried, do tried osemročných gymnázií a športových škôl
- poradenstvo v otázkach profesijného vývinu a voľby povolania žiakov ZŠ, SŠ
- kariérové poradenstvo
- pomoc pri riešení výkonového zlyhania a znížení študijnej motivácie žiakov
- prevenciu a pomoc pri eliminácii nežiadúcich foriem správania
- pomoc pri zvládaní adaptačných problémov
- podporu osobnostného rozvoja, sebapoznávanie
- diagnostiku sociálnych vzťahov v triednych kolektívoch
- krízové intervencie
- metodické vedenie a supervízie preventívnych programov Cesta, Vieme, že.., Harmonizácia detskej osobnosti
- metodické vedenie školských podporných tímov, pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov škôl
- programy orientované na skvalitnenie interpersonálnych vzťahov
- rozvíjajúce a stimulačné programy
- rovesnícke (peer) programy
- sociálno-psychologické výcviky
V priloženom ponukovom liste predkladáme našu ponuku skupinových aktivít pre deti a žiakov materských, základných a stredných škôl.
V prípade záujmu o realizáciu niektorého programu na Vašej škole, kontaktujte nás, prosím, elektronickou formou na adrese riaditel@cppnitra.sk. V korešpondencii s personálnymi možnosťami nášho zariadenia radi vyhovieme Vašim požiadavkám.
- Programy, vzdelávania, ktorých poskytovateľom je CPP Nitra - § 69 zákona NR SR č. 138/2019 Z.z.:
Názov programu, vzdelávania |
Druh vzdelávania |
Rok |
Adaptačné vzdelávanie – začínajúci špeciálny pedagóg |
Adaptačné vzdelávanie |
2023-2024 |
Adaptačné vzdelávanie – začínajúci špeciálny pedagóg |
Adaptačné vzdelávanie |
2019-2020
|
Intenzívny kurz práce s terapeutickými kartami |
Aktualizačné vzdelávanie |
2020 |
Povinné predprimárne vzdelávanie - legislatívne vymedzenie, aplikačný rámec |
Aktualizačné vzdelávanie |
2021 |
Typológia introverzie a extroverzie v práci s detským klientom |
Aktualizačné vzdelávanie |
2022 |
Transformácia poradenského systému v kontexte inklúzie |
Aktualizačné vzdelávanie |
2022 |
Aktuálne legislatívne prostredie Podporné opatrenia Štandardy odborných činností |
Aktualizačné vzdelávanie |
2023 |
Hodnotenie vzdelávania - Intenzívny kurz práce s terapeutickými kartami
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
|
|
|
19% |
81% |
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
|
|
|
24% |
76% |
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
|
|
|
14% |
86% |
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
|
|
|
5% |
95% |
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
|
|
|
|
100% |
Pracovali sme na zaujímavých zadaniach, aktivitách. |
|
|
5% |
33% |
62% |
Mali sme k dispozícii podporné materiály. |
|
|
5% |
10% |
85% |
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej odbornej praxi. |
|
|
|
38% |
62% |
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej odbornej praxe. |
|
|
|
38% |
62% |
Škála: 5 – úplne súhlasím, 4 – súhlasím, 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím,
2 – nesúhlasím, 1 – úplne nesúhlasím
Hodnotenie adaptačného vzdelávania - dňa 2.9.2020 bolo adaptačné vzdelávanie úspešne ukončené.
Hodnotenie vzdelávania - Povinné predprimárne vzdelávanie - legislatívne vymedzenie, aplikačný rámec
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
100% |
||||
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
100% |
||||
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
100% |
||||
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
100% |
||||
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
100% |
||||
Pracovali sme na zaujímavých zadaniach, aktivitách. |
5% |
10% |
10% |
75% |
|
Mali sme k dispozícii podporné materiály. |
5% |
95% |
|||
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej odbornej praxi. |
5% |
95% |
|||
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej odbornej praxe. |
10% |
90% |
Škála: 5 – úplne súhlasím, 4 – súhlasím, 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím,
2 – nesúhlasím, 1 – úplne nesúhlasím
Hodnotenie vzdelávania - Typológia introverzie a extroverzie v práci s detským klientom
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
5% | 25% |
70% |
||
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
5% |
95% |
|||
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
15% |
85% |
|||
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
5% | 5% | 30% |
60% |
|
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
10% |
90% |
|||
Pracovali sme na zaujímavých zadaniach, aktivitách. |
|
5% |
|
30% |
65% |
Mali sme k dispozícii podporné materiály. |
5% |
30% |
65% |
||
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej odbornej praxi. |
5% |
40% |
55% |
||
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej odbornej praxe. |
5% | 5% |
55% |
35% |
Škála: 5 – úplne súhlasím, 4 – súhlasím, 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím,
2 – nesúhlasím, 1 – úplne nesúhlasím
Hodnotenie vzdelávania - Transformácia poradenského systému v kontexte inklúzie
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
5% |
95% |
|||
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
15% |
85% |
|||
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
5% |
95% |
|||
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
15% |
85% |
|||
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
5% |
95% |
|||
Mali sme k dispozícii podporné materiály. |
|
100% |
|||
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej odbornej praxi. |
5% |
95% |
|||
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej odbornej praxe. |
15% |
20% |
65% |
Škála: 5 – úplne súhlasím, 4 – súhlasím, 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím,
2 – nesúhlasím, 1 – úplne nesúhlasím
Hodnotenie vzdelávania - Aktuálne legislatívne prostredie; Podporné opatrenia; Štandardy odborných činností
Hodnotená oblasť |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Vzdelávanie splnilo moje očakávania. |
5% |
95% |
|||
Na vzdelávaní som sa cítil dobre. |
14% |
86% |
|||
Program splnil to, čo bolo sľúbené. |
100% |
||||
Vzdelávanie bolo hodnotné využitie môjho času. |
9% |
91% |
|||
Lektor bol veľmi dobre pripravený. |
100% |
||||
Pracovali sme na zaujímavých zadaniach, aktivitách. |
|
5% |
33% |
62% |
|
Mali sme k dispozícii podporné materiály. |
|
100% |
|||
Získané vedomosti a zručnosti viem použiť vo svojej odbornej praxi. |
|
100% |
|||
Po aplikovaní získaných vedomostí a zručností vzrastie kvalita mojej odbornej praxe. |
5% |
95% |
Škála: 5 – úplne súhlasím, 4 – súhlasím, 3 – ani súhlasím, ani nesúhlasím,
2 – nesúhlasím, 1 – úplne nesúhlasím